måndags inlägg

åter igen är det måndag..
det är helt galet hur fort tiden går.
känns som om det var för högst 3 dagar sen det var onsdag och jag beklagade mig över att det är så långt till helgen.. men helgen kom och den försvann minst lika fort igen..

helgen har spenderats med min Peter ♥
men även med Malin :)
i fredags var jag, Peter och Gutt hemma hos Malin och kollade på "the mask" helt okej film, var dock svin trött så jag kunde itne riktigt koncentrera mig (a)

vet inte riktigt vad jag men ska skriva:P

haha!
TYSKA PLUGG är det som står på schemat för min del..
har ett tyska prov imon som styr om jag får G eller IG i betyg.. så nu har jag snart pluggat i två veckor på detta helvettes prov..
som tur är så har man Malin som lär mig (Y)
vet inte vad jag skulle gjort om hon inte hjälpt mig:O

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback