Kick Ass

Blir att kolla på denna filmen idag tror jag.
Om det bara vill bli klar ngn gång,
ska hem till hjärtat idag igen så ska se om vi inte kan kolla på den där(a) hoppas det.
Peter har redan sett den och säjer att den är bra, så får väl hoppas på att Kick Ass är så bra som min knäpps säjer :)

Om inte annat så kommer vi säkert kolla på den sista i sagan om ringen treologin, Sagan om konungens återkomst.. Ska jag vara helt ärligt så har jag inte rikigt bestämmt mig vad jag tycker om filmerna.. Det är verkligen inga filmer jag skulle kolla på om det inte vore för att Peter säjer att de är så bra att jag nästan offra mig för att se dom:P HAHAH, nej skämt o sido, men skulle nog inte kolla på dem ensam iaf..


Humm.. vad ska jag mer säja?
Kristiflygare nu..va ju ledig igår, och där med idag för att det blir klämmdag.. har sovit jämte Peter från i onsdags, MYS:D

Tror inte jag har mkt annat att skriva.. igår invigde vi grillen (grilla för första gången iår igår:P) über gott blev det;)

men nu ska jag nog snart umgås med pojkvännen min igen:)
Ni får ha det BÄST! så hörs vi nog snart igen ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback