Kärlek ♥

Du stöttar mig vad det är är,
Du peppar mig till att göra så gott jag kan,
Du tror på mig när ingen annan gör det,
Du säjer att jag är fin fast att jag har en dålig dag,
Du får mig att må bra även när allt känns skit,
Du är den som sätter ett leende på mina läppar,
Du får mig helt varm genom att bara le mot mig,

Innan du fanns i mitt liv så visste jag inte ens att
man kunde börja le för ingenting.
Du får mig att le t.o.m när du kallar mig för CP,
Mupp, efterbliven och vad det än är så ler jag.
För att även om du säjer allt det där så vet jag
att du älskar mig, att du bryr dig.

Även fast att jag blir sotis för att det är en jävla
massa andra tjejer som vill ha dig och som är
kära i dig, så vet jag nu att du vill vara med mig.

Du vet om att de andra tjejerna endast stör mig
för att jag är så osäker på mig själv.. men du vet
oxå att jag jobbar på det, och verkligen försöker.
Du gör alltid så mycket lättare, jag tror att jag är
den lyckligaste tjejen i hela världen..!
För jag har dig, jag har världens absolut bästa,
underbaraste, mest fantastiska pojkvän, Peter.

Du vet vad jag känner för dig, och du vet hur mkt
jag bryr mig om dig. Vet att jag egentligen inte
behöver skriva detta, men jag ville vara skriva av
mig och mina känslor lite.

Tack för att du är min,
Tack för att du alltid finns där för mig,
Tack för att du älskar mig för den jag är,
Tack för att du står ut med mig öven när jag är jobbig,
Tack för att du är du!


/ Din, Emma ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback