American Virgin

Tänkte att jag ska skriva en recension på denna filmen sen, har inte sett den än.
Men jag tänkte att det ska jag nog göra idag :)

Ni vet, man är ju ledig idag!

Har sovit jämte älsklingshjärtat inatt, tihi:)
Alltid lika mysigt, är man kär så är man (a).


Men tydligen ska denna filmen handla om en tjej som har lovat sina föräldrar att inte ha sex förrän hon hittat den rätte och gift sig, bara det att en dag efter en fest så vaknar hon tydligen upp och har ett svagt minne av att hon har klätt av sig naken, dvs. strippat för hela skolan..

Nu ska vi se vad jag tycker om denna filmen och om den korta lilla recensionen stämmer in på filmen..

Skriver sen så får ni veta om den är värd att se, eller om det bara är ännu en skit film?

To be continued!

Puss!!

PS. är det någon som sett filmen? släng in en kommentar om vad ni tyckte :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback