Helgen.

Helgen.. Kan inte använda mig av ett annat ord än underbar!!
Hela helgen har spenderats med min underbara Peter ♥.

Minns dock inte rikigt vad vi har gjort mer än att igår så lagade vi mat,
Köttbullar & potatismos blev det, suuuper gott blev det med vill jag lova!

Så anledningen till att jag inte uppdaterat är just att jag umgåtts med finaste :)
Man måste ju faktiskt ha ett liv utanför bloggandet oxå, så denna helgen ägnades åt kärleken (:


Efter en mysig helg då kan nästan känner mig utvilad så väntar nu ännu en vecka i skolan..
Inte prc ngt jag ser fram emot, men det ska ju dessvärre göras det med..


BTW! vad vill ni se i bloggen?
hade gärna velat veta det, så jag vet vad ni vill :D

P.S. Måste bara tillägga en sak, jag är lycklig (: D.S.

Kommentarer
Postat av: Emelijje

vad kul att du är lycklig..:)

2010-04-26 @ 20:36:25
URL: http://sheisdiffrentfromyou.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback